Returnare produselor

          Returul produselor se supune ordonantei nr. 130/2000, cu completarile si modificarile ulterioare, privind regimul juridic al contractelor la distanta.
          Daca ati achizitionat un produs gresit, il puteti returna in 10 zile lucratoare fara nici o explicatie. Returnarea se poate face doar in cazul produselor care sunt in conditii perfecte, ambalajul sa nu prezinte semne sau urme de uzura sau consum si sa fie nedesfacut, respectiv sigilat.

          Denuntarea unilaterala de contract se face conform Art.4 (1) b): "Conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de denuntare unilaterala, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului"", redactata cu caractere ingrosate. In cazul omiterii acestei clauze, produsul sau serviciul este considerat livrat fara cerere de comanda din partea consumatorului, conform prevederilor art. 14;".

          Costurile de returnare vor fi suportate de catre client. Rambursarea contravalorii banilor se va face in cel mult 30 de zile de la primirea returului, prin transfer bancar (clientul trebuie sa precizeze un cont IBAN in RON, compus din 24 de caractere). In functie de starea produsului returnat, se va decide daca reclamatia poate fi acceptata.

          Numai in anumite situatii care depind numai de decizia Vanzatorului, acceptam returnarea produselor daca acestea au fost folosite o singura data sau prezinta mici urme de uzura. In astfel de cazuri, Vanzatorul va face o verificare asupra produsului si va stabili valoarea care trebuie returnata Cumparatorului. Aceasta valoare va fi returnata intr-un cont IBAN in RON. Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.

 ATENTIE !!! Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai este nou si nu respecta termenii mai sus mentionati acesta va fi reexpediat clientului pe cheltuiala acestuia fara a returna plata.

          Notificarea se va data si se va trimite, de catre persoana inscrisa in baza de date, prin e-mail, la adresa: office@glowshop.ro in atentia  administratorului magazinului online, sau prin posta la adresa: Str. Prevederii, nr.15, bl.A12, sc.B, et.10, ap.86, sector 3, Bucuresti, Romania.

ATENTIE!!! Acest drept nu poate fi invocat in cazul produselor ridicate de catre client direct de la sediul nostru sau al celor livrate direct de personalul nostru catre client.

Accept

Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Afla mai multe